MAsMusics

Wellcome

MAsMusics

Wellcome

MAsMusics
آخرین نظرات



توضیحات :

 مدت زمان آهنگ : "4:00"

 خواننده : Majid Akhshabi

متن آهنگ :
ماه و پری

بی سر انگشت من گله بی حالتی

رازی از من نپرس تو که بی طاقتی

تا که دریا منم پره ماه و پری  ماهی تشنه رو به کجا میبری

خندمت آمدی تا تماشا کنی  میگریزی ز من که چه پیدا کنی

درد خود جوش تاب هر دوایی ز من  ساز خاموش تو هر نوایی ز من

هر نوایی ز من  آشتی کن منو هر سلامی منم

اول واسه تو وسلامی منم  هیچکس مثل من به تو فرصت نداد

آه این غصه رو زود بردی ز یاد  زود بردی ز یاد

...

لینک دانلود :
دانلود با کیفیت 320Kbps :


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی