MAsMusics

Wellcome

MAsMusics

Wellcome

MAsMusics
آخرین نظرات

توضیحات :


 مدت زمان آهنگ : "4:03"

 خواننده : Bahram

متن آهنگ :
ساز

تو دریایی و من قطره

تو یه کوهی و من صخره

اصلا تو خوبی من بد

من اونم که دنیا رو نمیفهمه

تو این دنیایی که یکی پادشاهه و اون یکی برده

من واسه ی دلم زندم اونم خوشحاله از کاری که کرده

منم و یه آسمونه صاف شده سقف واسه خونه ها

منم و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده

منم اون پسرک خام پسر ناخلف بابام

واسمم مهم نیست امروز جمعه ست یا سه شنبه

...


لینک دانلود :
دانلود با کیفیت 320Kbps :


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی