MAsMusics

Wellcome

MAsMusics

Wellcome

MAsMusics
آخرین نظرات



توضیحات :

 مدت زمان آهنگ : "3:51"

 خواننده : Mohammadreza Hedayati

متن آهنگ :
دلبسته

اگه عاشقت نبودم اگه باورت نداشتم عاشقونه

اینجوری دل نمیبستم نمیگفتم بی تو خستم از زمونه

تو میخوای بگذری از من از دلی که پایه عشقت جون میذاره

نمیخوای اینو بدونی

تورو هیچکسی مثه من دوست نداره دوست نداره

دله من بسته به دله توئه فقط عاشقه توئه آرزوشه که بمونی

دله تو اما یه جای دیگه تو یه دنیایه دیگه حسه منو نمیدونی

واسه دلم تو مثه نفسی که تو دنیا هیچکسی مثله تو نمیشه واسم

دوری ازم اما نه از دلم هرجایه دنیا برم فقط به توئه حواسم

...

لینک دانلود :
دانلود با کیفیت 320Kbps :


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی